Menulis Bukan Kerna Nama

Isnin, 8 November 2010

Hati menangis siapa tahu



Lelaki menangis...apa lu orang kata?

"Tak macho la bro...., hati lembik....dalam hati ada taman," dan macam-macam lagi..

Lelaki tak boleh menangis. Lelaki kena kuat. Kena tabah. Jangan biarkan air mata lelaki jatuh. Mahal air mata lelaki tu.(Cet...! poodaaaah!)

Tapi, rasulullah selalu suruh kita tangisi untuk diri kita. Kenapa ye. Adakah, benar tak macho or tak gagah lelaki menangis? Tambah-tambah lelaki tu bermuscle.

Kalau menangis hati lembut..lelaki or tidak, ade muscle or tidak, macho ke tidak...lelaki adalah manusia biasakan. Pada gua, orang yang senang menagis adalah orang yang tabah. Sebab dia akui akan kelemahan. Dia akui akan kesilapan. Dan tangisan itu menghukum dirinya sendiri supaya sentuasa sedar.

Tapi kalau menagis tengok filem hindustan yang bertajuk kal ho na ho..ape cerita beb?
Share:

21 comments:

y@n@ M!B berkata...

aku nanges bila x dpt bli baju baru yg limited edition















*oke tipu* =P

menangis kerana Allah tu kira mcm kita bertaubat lah kn =)

Mak Su berkata...

menangis utk kesali dosa dan untuk bertaubat...

kal ho na ho? nangis part scene yg mana tu? shareler ;p

Anna Boleyn berkata...

hha lu ke bro yang nangis sbb citer kal ho na ho tu. hehe. hmm~ anna takut klu lelaki mngis depan2. rasa mcm kta berslh gila kot.

Nurul Ain berkata...

hati menangis paru-paru, jantung, limpa, tahu...

lassiegewdix berkata...

huhuhuhuh !
takpe .
die pun manusia gak :)
bley join lassie tengok hindustan smpai nges2 .
mesty sweeet !

intanurulfateha berkata...

comel je laki nanges bile tgk hindustan
kuikuikui

Mr feckry berkata...

yana:ceh yana, nak kencing gua juga

Mr feckry berkata...

maksu:bukan gua la(tak mengaku)

Mr feckry berkata...

anna:sorri..bukan gua

Mr feckry berkata...

ain:limpa tu kalau basah gorng je

Mr feckry berkata...

lassie:laya juga industan?

Mr feckry berkata...

intan:comel..seyes?

ardinihumaira berkata...

lom pernah tengok lelaki menangis... (dalam tv pernah la tapi tu lakonan punya)...


cuma pernah tengok lelaki menitiskan air mata... satu dua titi pastu takde...

Redbloodsnow berkata...

bro, pd aku kan. if lelaki nangis over perempuan, then perempuan tuh should never let him walk away. why? coz that shows he really love her more than anything ^_^ ngeeee


jiwang tetiba weh aku :P

Mr feckry berkata...

ardhini:nape lepas tu tak ade

Mr feckry berkata...

red:tu kalau nangis pasal awek die

HonEyBuNNy berkata...

xpa..menagis selagi termmpu...hehehhe

alinac lover berkata...

yong suka tgk lelaki menangis..hehe

ayaa alyy berkata...

nangis tuh utk kepuasan. rasa lega lepas nangis :P

::cdot the dot:: berkata...

wa suka tgk lelaki menangis..

pada wa, dia macho..

AyUT berkata...

aku tengok dah cerita tu, jadi aku faham..