Menulis Bukan Kerna Nama

Jumaat, 26 November 2010

Mas Farizal


Gua ada seorang kawan. Kawan baik gua. Dulu kalau lepak kat tepi tangga kat corridor sekolah mesti dengan dia. 
Ponteng kelas, pun dengan dia, merempit pun dengan dia, tekel awek pun dengan die. Memang kamcing la. 

Gua kenal dia kalau tak silap sejak dari tingkatan dua. Tapi sekarang dah lama gua dan dia bermasam muka. Malah dia pun bermasam muka dengan kawan-kawan gua yang lain.

Kadang kala gua terfikir nak cari balik dia. Tapi setiap kali gua nak cari dia, mesti gua akan rasa," nak ke dia jumpa gua?"

Pernah gua dengar dari member gua yang lain jumpa dia. Tapi dia buat dek je. Entah la, mungkin dulu masa tengah sweet 20-an kitorang ada darah panas dan telah terlanggar wayar kata bebudak sekarang. Tapi bila di fikir balik, takkan 2, 3 minit punya frienship bertahun-tahun nak campak tepi. Rugi beb.

Serius, buang yang keruh ambil yang jernih. Kalau gua ada silap, gua minta maaf dengan lu.
Share:

8 comments:

HonEyBuNNy berkata...

maafkan gua jgk yer lau ada salah n silap....he2

y@n@ M!B berkata...

gua maafkn lu...moh lerr kita berdamai..=P

Hazzy Ishak berkata...

gua tak maafkan lu beb

HAHA

Fida Faizal berkata...

salam . oh lamanya tak ber blogwalking .

ayuh kedamaian . hehe

::cdot the dot:: berkata...

ampunkan gua..zahir batin..

Sesumpah berkata...

gua taknak maafkan lu..

ha macamna? hihi

enyheartsdiamond berkata...

mas baca tak entri ni? tehee,, dun wery.. people come, people go..

ryndu gua tak? :D

Anna Boleyn berkata...

huhu kes apa smpai bermasam muka tu...

lu jemput lah dia g kenduri kawen lu..