Menulis Bukan Kerna Nama

Isnin, 7 Mac 2011

Teori Positif pasal perut- Male kene amik endah!


Semalam gua tengok mentor 5.

1st time gua layan mentor dengan seriusnya. Sebelum ni, sebelah mata pun tak pandang. Dalam bebanyak peserta, erra punya yang gua rasa paling best. Vokul sejibik macam Jacklin Victor. Erra sendiri pun tak boleh nak lawan.

Rasanya, dah boleh agak dah sape menang nanti.

Satu benda yang menarik semalam, rahim maarof tu dah tua kan? Tapi nampak macam muda je. Setelah gua kaji dengan teliti macam  rahim ma'rof ni sentiasa nampak muda, gua dapat tahu rahsianya.

Perut!

Orang tua kalau perut kempis, memang nampak macam muda. Tapi orang muda perut buncit, memang nampak tua.

Tu teori positif gua. (gambar kat atas tu contoh hero tua tapi nampak muda)
Share:

6 comments:

Tanpa Nama berkata...

maju la perot tuk negara..hahhaa

Mr feckry berkata...

ayin:takde benda lain ke nak maju

YanaMIB berkata...

haha btol btol..prot kena jg..esp dah kawen..prot laki senangggggg naek~ =P

Nazatul shima berkata...

tula..mmg bez salma tu..sore kalah jac..pergh..sedap!!
emm...teori perut tu mcm btol je..hehehe

Mr feckry berkata...

yana:setuju

Mr feckry berkata...

shima:gua rase die boleh menang mentor 5