Menulis Bukan Kerna Nama

Rabu, 18 Mei 2011

Acid splasher bodoh!

Re-post: Someone saw the acid splasher were rounding in Seri Kembangan as well as Cyberjaya MMU. Those who notice these 2 assholes with the no. Plate of WPV 4963 pls contact your nearest police station asap. They had just splashed 15 of the victim while shouting 'Bohsia'. Most of them are in Serdang - They even got the plate number... what are the police doing?
Ni a copy dari FB kakak wa.
Beb ni bukan kes main-main. Dah dekat dah dengan putrajaya ni.
Wa cakap terus terang la, andai kata la kes ni jadi depan mata gua, tak ada belas kasihan lagi untuk si acid splasher ni.Gua akan belasah sampai die lembik, pastu baru wa hantar pi balai . 
Ape hal yang dorang ni nak main-main simbah asid ni. Dah hilang akal ke ape. Cuba muka dorang yang kena simbah. Patutnya sebeum dorang nak main simbah-simbah asid ni, celup dulu kepala dorang kat dalam asid tu. Baru tau rasa bestnya asid tu. Bdoh betul la.
Menyusahkan orang ramai betul.
Share:

5 comments:

Syida Shukor berkata...

Ya Allah, apa nak jadi dengan diorang ni !

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

tu la pasal.. makin takut nak keluar sorang2.. erkk tp sejak kawen tak pernah pun keluar sorang2. dimana, kemana mesti dgn hubby
TERKINI : CIKGU SHIDA SEMUA ADA, KAU APA ADA?
TERKINI : LAWATAN BERHANTU
TERKINI : CERITA ATAS KATIL DI MALAM HARI

YanaMIB berkata...

aah ramai ckp skrg dorg dh smpi area sri kembangan..adeh la..aku slalu tggu laki aku pas blk keje kt area situ..grrr~ btol kata akak ko..mana pi polis???? grrr grrr~ =__=

Amni berkata...

dengar jugak hari tu.. sib bek dah balik kuching.. kalau masih di kl masa tu, mesti sangat risau... orang dah dapat tangkap muka dia kan? dah disebarkan pun... huhu

Tanpa Nama berkata...

Berita palsu tu... huhuhu
http://www.mmail.com.my/content/72478-police-public-going-overboard-social-network-over-splasher