Menulis Bukan Kerna Nama

Khamis, 19 Mei 2011

Nani terbaik...?

Nani mane yang terbaik ni?

Buat awek2 yang bernama nani, wa bukan puji lu. Wa baru tengok Man utd player award. Lebih kurang macam anugaerah bintang popular la juga. Tapi ni adalah anugerah untuk kelab man utd je. Tak kua tv beb citer ni.

Alex fegurson pilih Nani sebagai pemain terbaik Man Utd musim ni .


Ni lu rupe si nani. Gelap hitam, dan pekat macam nescafe kan kulit die.

Kakak gua perasan . Die ingat die sorang name nani. Wa baru tulis kat FB, tetibe boleh pula die bergolek-golek ke komputer ribenya lalu mengomen," aku ke? bile pula aku main?"

Perasan betul la. Haha..

Apesal tetiba wa terupdate pasal Man utd ni? Lame dah wa tak menyokong kelab setan merah ni. Beb, rumah wa pasang unifi.

Cume chanel MUTV je ade...
Share:

0 comments: