dorang sampai da


Akhirnya abah gua jejakkan kaki ke terngganu juga.

Bukan sebelum ni tak pernah pergi, tapi kali kesemua ahli family gua bercuti kat terengganu. Destinasi , Pulau Kapas.

Dorang baru je sampai. So gua ajak dorang menjamu selera kat umah mertua gua. Thanks la kat family in law wa yang bertungkus lumus menyambut kedatangan mereka. Malam ni dorang gua bagi relax dulu kat Kg To' Jiring. Besok baru pi ke Pulau Kapas. Ye la, dorang mesti penat kan.

Actually, picnic ni sangat penting. Sebab gua tak rasa yang lepas kitorang satu family secara besar-besaran holiday. Ye la, bukan senang nak adakan masa free untuk semua orangkan.

Ok, gua blah jap. Nak gunting suar jeans levi's gua untuk bawa pi snokeling.
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

2 Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Komik Hong Kong

Flasher bodoh!

Telur separuh masak