Menulis Bukan Kerna Nama

Khamis, 2 Jun 2011

Itu pun nak hangin


Gua tengah bizi membaya bil secara online. Sambil tu wa tekan la new tab. Taip le perkataan Facebook. Saje buka. Kira, nampak la wa tengah online FB. Tak jengah mana-mana pun.

Tetiba anak buah wa ajak chat. Kang kalau tak layan die nangis tak berlagu.

Memacam la die tanya kat gua. Gua pun cuba la menjawab secepat mungkin sambil online maybank tuyu tu. Lebih kurang camni la perbualannya

hi
Report · 17:56
semekom
Report · 17:56
wassalam :):)
x keje ke??
Report · 17:56
baru balik
Report · 17:57
makdik??
Report · 17:57
tengh tido
Report · 17:57
ouh..
Report · 17:58
umi mane
Report · 17:59
pegi pasar
Report · 17:59
beli ape
Report · 18:00
mknn utk mlm lerr..
Report · 18:00
contohnye
Report · 18:00
mknn la!! mee sup ke atau lain2..
Report · 18:01
selain dari tu
Report · 18:01
mana iqa tau.. umi yg nak beli
Report · 18:02
iqa rasa
Report · 18:03
entah, satey atau nasi tomato??
ngapa pakdik tnya??
Report · 18:04
sebab pakdik tak tahu le pakdik tanye
selain dari sate rasanye ape
Report · 18:04
iqa tak tau! penat la nk jwbb..
:(
 
Last-last die menyirap....ade ke patut? Pepandai la lu orang baca dialog ni. Wa bukan pandai copy dari FB. Wa main paste je. Dah ini yang kuornye..

Tak sabar nak pi Pulau Kapas Minggu depan..
:(
Share:

5 comments:

AcikTanpaNama berkata...

kahkahkah...kau bukan tak tahu budak iqa tu senang stress..hahahahah

AcikTanpaNama berkata...

confirm dia nyesal chat dengn ko

Mr feckry berkata...

padan muke die

enyheartsdiamond berkata...

hahaa.. gua pun kdg2 mcm tu la :)

makdiknono berkata...

alamak..kantoi tdo..pnt la..huhu...!!