Kl gangster ade, putrajaya gangster tarak ka?

Asyik kecoh je pasal KL gangster...putrajaya gangster tarak ka?

Putrajaya.

Nampak indah dan tenang. Tapi menyinpan seribu satu cerita. Gua Zul bukan malek, bertapak kat putrajaya ni dah dekat 3 tahun. Bukan sebelum 3 tahun ni wa masuk jel tau. Tapi sebelum ni wa tengah kembangkan sayap dekat bukit beruang.


 Bila dah kembang, wa di hantar oleh ayahanda gua alias bapa kandung gua ke putrajaya untuk lebarkan lagi sayap kongsi gua.

Biasa la gangster kerjanya memeras dan mengugut kedai-kedai sayur di pasar. Tapi wa tak buat macam tu. Tu dosa tu. Tapi wa pow budak2 sekolah yang bwah darjah tige je. Dalam wa tengah pow sana pow sini...tetiba...tetiba saja wa telah jatuh cinta dengan seorang gadis...gemersik suaranya...keayuan raut wajahnya...membuat muka gua ganas terus berhati cute...


Ni ha gadisnya. Nampak tak muka ganas wa yang telah di sentap hatinya menjadi cute oleh sang puteri di sebelah gua ni.

Haha..mengarut betul la karya agung wa pagi ni..Ni semua pengaruh KL gangster la ni.
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

2 Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Abah cakap..

Flasher bodoh!

Takbir raya