Menulis Bukan Kerna Nama

Selasa, 12 Julai 2011

Gua bukan senang nak terlelap kalau dalam wayang!


Pehal semalam gua boleh terlelap tengok transfomers 3D?

Adekah pasal gua tengok banyak sangat benda terbang dekat-dekat dengan gua? Ataupun adakah teknologi 3D telah membuat daya ketahanan mata gua menjadi lemah? Tak pun, adekah cerita Transformers tu jalan ceritanya membosankan?

Tu semua yang tengah berlegau-legau dalam kepala gua. Apa yang best transfomers malam tadi bagi gua? Gambar cantik. Gua rasa lori optimus prime macam nak langgar gua. Dan gua berjaya menyeludup bergur Mc D masuk ke dalam panggung. Pasal jalan cerita, pada gua tak best. Sebab gua terlelap. Di sebabkan wa terlelap, gua tak tahu macam mana sebenarnya cerita Tranformers semalam.

Cet, sekarang gua tengah terfikir....Rm 35...berbaloi dengan sewa cermin mata 3D dan lena lelap di kerusi empuk GSC...
Share:

4 comments:

Wyne @ Mouren Mauve berkata...

Alamak! you terlelap bro...mesti boring movie nie.

Nazatul shima berkata...

trlelap?? ni kes ngantok sgt ni..hgaha..

izfanora berkata...

terbaik sangatlah tue sampai boleh layan kat mimpi.. :P

darkangel berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.