Gua bukan senang nak terlelap kalau dalam wayang!


Pehal semalam gua boleh terlelap tengok transfomers 3D?

Adekah pasal gua tengok banyak sangat benda terbang dekat-dekat dengan gua? Ataupun adakah teknologi 3D telah membuat daya ketahanan mata gua menjadi lemah? Tak pun, adekah cerita Transformers tu jalan ceritanya membosankan?

Tu semua yang tengah berlegau-legau dalam kepala gua. Apa yang best transfomers malam tadi bagi gua? Gambar cantik. Gua rasa lori optimus prime macam nak langgar gua. Dan gua berjaya menyeludup bergur Mc D masuk ke dalam panggung. Pasal jalan cerita, pada gua tak best. Sebab gua terlelap. Di sebabkan wa terlelap, gua tak tahu macam mana sebenarnya cerita Tranformers semalam.

Cet, sekarang gua tengah terfikir....Rm 35...berbaloi dengan sewa cermin mata 3D dan lena lelap di kerusi empuk GSC...
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

4 Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Flasher bodoh!

Takbir raya

Oh mat Ganja