Menulis Bukan Kerna Nama

Ahad, 4 September 2011

Dah pulang ke putrajaya lepas beraya dari timur ke barat

Tahun ni raya dari timur ke barat Malaya.

Dari terengganu ke melaka. Gua sambut 1st syawal kat Terengganu. Best raya tahun ni. Penat berjalan raya mahupun berjalan di atas highway. Walaupun perjalanan jauh, tapi ia tetap seronok sebab celeb raya la.

Gua dah sampai kat rumah gua kat putrajaya. Wa tengok jiran wa dah ramai yang dah balik.

Esok pergi opis ke? Ayo, malas nye. Rase nak sambung lagi cuti raya. Mood nak keje macam tak muncul lagi je gua rasa. Ok, la . Naik taip pasal raya gua pepanjang memang tak larat. Penat lagi beb. Biarla gambar saja yang menceritakan segalanya.


Senyuman 1 syawal

Oh my father in law...maaf zahir dan batin..

Jambuuuuuu!

Bergambar sambil menunggu bapa in law hantar periuk nak tempah nasi dangang.

Ini keluarga hashim...!

Twin remy ishak?

My luvly parent!


Anak-anak buah yang gua sempat bergambar.
Tu je sikit pasal eid 2011. Cuma tak sempat nak lepak raya dengan member2 bukit beruang. Masa gua sangat mencemburui kat melaka.

Insya Allah ada masa kite jumpe ek nanti.

Raya di kampung sudah tamat. Sekarang ni raya di opis dan kat putrajaya pula yang bakal mendatang. Mari weh kiter teruskan raya kita weh..

Perut wa rasa senak la..banyak makan kot raya ni..
Share:

1 comments:

Wyne @ Mouren Mauve berkata...

Selamat Hari Raya bro. Raya kan sebulan so ada masa lagi beraya dgn member di Bukit Beruang tu. (^^)