Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday..

Sekarang ni..asal hujung minggu je ade kenduri kawen.

Nak buat macam mana, kenduri kawen kan perkara baik bagi mereka yang kawen dan mereka yang di jemput. Makan pre..pastu boleh karaoke pree..pastu lepak dengan sedara.

Same la gua hari ni. Tapi wa tak karok. Malas la. Gua pi kenduri kawen anak sepupu gua hari ni kat bandar tun razak.

Sampai je, terus ke arah tempat makanan..lapar beb...

anak mithali sedang mencedokkan bubur kacang untuk abahnya
bodyguard abah
ibu pose dengan kembar aoron aziz
Kerepek ubi...feveret gua beb...
Pasni bulan 12 kenduri kakak gua pula. Dalam pergi kenduri tadi kitorang pun ambil kesempatan untuk jemput sedara untuk kakak wa punya kenduri.

Jap..wa rasa macam dah makin tembam la..kenapa ek?

2 buah fikiran!!!:

Cik Eka berkata...

HEHE...mithali lah bro ni...

eka pun pegi kenduri kawen tadi..punya lah ramai org..beratur nak amek makanan.....hehehe

makin tembam sebab banyak makan le tu..hehe

HLiza berkata...

Kamera silap tu..sebenarnya cengkung.