Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Trend yang baik

Actually wa mulanya cam tak percaya.

Tapi bila ingat balik apa yang gua pernah belajar dulu, benda ni memang betul. Credit kat pereka fesyen yang merintis fesyen ni.


Tapi..ha ada tapinya juga. fesyen ni untuk lelaki ek..bukan untuk tomboy. Wa sangat menentang mereka yang mengubah jantina. Tomboy ke,pengkid ke, waima bapok mahupun maknyah.

Paling tak boleh blah wa dengar maknyah cakap," Allah tu maha pengampun,"

Memang Allah maha pengampun, tapi bila nak minta ampun?

Yes esok cuti. Agenda utama nak potong rambut. Rasa nak demam je rambut dah mula nak panjang.

7 buah fikiran!!!:

Cik Eka berkata...

boleh demam ye bro kalau rambut panjang?

MisS HoNeY berkata...

eh ye ke?nisa baru taw kata nie sunnah nabi

Asy Faro berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

rambut raya la ni..

ILA HonEyBuNNy berkata...

ohhh baru tahu info neh...tak tahu pun sebelum neh...

Tanpa Nama berkata...

bro, ustaz azhar idrus ada komen pasal benda nih. katanya yang singkat tu apabila berjubah bukan fesyen seluar yang macam ni. wallahua'lam. rajin² la jenguk ke page ustaz azhar ye bro..

POSH76 berkata...

kebanyakannya saja2 buat bukan tulen pun....