no #wednesdey@wordless#

Sebab?

Hari ni wa nak manaip dan menulis apa yang terlintas di hati. Wah, kejap betul la dah nak habis tahun ni. Lebih kurang hampir 11 hari je lagi hari ulang tahun perkahwinan wa dengan nono. Seyes cepat sangat masa berlalu.

Macam-macam yang mewarnai diary tahun 2011. Tapi yang best, tahun lebih happy dari tahun2 sebelum.

Tahun ni, gua rasa lebih tenang dari sebelum. Gua kenal erti pergantungan pada Allah juga tahun ini. Jahilkan gua. Tapi alhamdulillah, gua dapat jua kenal akan erti perkataan itu. Banyak hikmah yang wa nampak dari apa yang berlaku pada gua 2011 ni. Semoga hikmah itu terus kekal bersama gua.

Paling gua rasa bertuah, adalah gua menerima seorang teman hidup yang menjadi impian wa dari kecik. Itulah nono.

Dan tahun ini wa dapat rasa wa lebih dewasa dari tahun2 sebelumnya. Wa dah mula belajar untuk melepaskan title anak bongsu. Wa kena jadi teh 1st!

Semoga tahun ini amalan di buku bahu kanan gua menjadi berat seberat-beratnya.

Pasal blog?

Dah kureng sikitkan. Wa ingat wa sorang je. Rupanya banyak blogger yang dah mula down penulisannya lepas kawen. Tak payah la sebut. Nanti dorang lastik gua dari jauh plak. Yang tak menulis langsung pun ade juga. May be bizi sangat menguruskan rumah tangga kot. Tak pe la, wa tau depa pasti akan menulis juga. Sebab selagi mereka tak padam blog dorang, dorang tetap akan menulis.

Cukup sampai sini...sok-sok kalau tak bizi, wa akan menulis lagi.
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

5 Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Flasher bodoh!

Filem susuk

Oh mat Ganja