Jumaat, 23 Disember 2011

RIndu betul dengar nasihatnya...


Tuan Guru Dato' Dr Haron Din....

Dah agak lama aku tak mendengar akan nasihat beliau. Rasa rindu nak hadir ke kuliyah beliau. Setiap kali aku datang mendengar kuliyahnya, aku rasa diri aku ini terlalu jahil. Banyak sangat yang aku tak tahu. Semoga hamba Allah ini dikurniakan kesihatan yang baik dan sempurna.

Sempena hari Jumaat penghulu segala hari, mari kita buka wadah hari ni, dengan mendengar kata nasihatnya.

3 ulasan:

محمد رازيق berkata...

ye betul bro. aku juga suka dengar nasihatnya.. lama dah tak jengah blog ko.. free2 singgah blog aku bro. MAYA ATAU NYATA?

budak penjara berkata...

tu la..harap dato' ust haron din shat walafiat

Fida Husain berkata...

buku2 dia pun bagus2 kan :)