Isnin, 9 Januari 2012

Allahurabbi..adakah aku ini aset terbaik untuk ibu dan abah ku...


Benar..aku ni aset terbaik untuk ibu dan abahku ke? ..ahhh..niat solat jenazah pun dah lupe..cara solat jenazah pun aku dah lupa.

Macam mana aku nak kafankan, ibu dan abahku sedangkan aku pun tak tahu malah tak pernah kafankan orang. Macam mana aku nak buat semua tu...Macam mana aku nak mandikan jenazah mereka, sedangkan aku tak pernah buat kerja macam tu..Allahurabbi..

Bagaimana agaknya keadaan aku jika , aku sendiri yang membaca talkin untuk ibu dan abahku...Ya Allah..jangan la kau biarkan aku terlambat untuk pelajari semua ni..Mati itu benar, apakah persediaan aku sebagai anak mereka, dan paling penting....

Bersediakah aku untuk tika dan saat aku sendiri menghadapai....mati..

Tiada ulasan: