Jumaat, 6 Januari 2012

Ape hukum main gym dalam Islam

Ape agak2-agaknye?

Selama ni asyik main gym je, tak tahu ape hukumnya. Sejak dua menjak ni, wa rase cam geli pulak nengok orang pose kat bina badan punya contest.

Cam orang minyak ade gak.

Eh cakap orang, dulu wa pun minat nak tengok. Bila dah tak minat , baru wa tau ape rase bagi orang yang tak minat tengok orang bina badan.

Berbalik pada soalan, apa jawab nye? Kite bagi pakar yang jawab.

1 ulasan:

embun d tengah malam berkata...

jgn amik streoid..hehhee