Khamis, 26 Januari 2012

#Thursdey@spontenous#

ape keheenye yob!
Welcome to the mummy world....

Suke wa tengok perut nono dah makin besar sekarang ni. Tak macam dalam gambar ni. Baru nampak wajah keibuan nono. Dah nak jadi mak dah.  Sabar ye, masih ade 6 bulan lagi untuk survive. Semoga segalanya di rahmati Allah.

Sejak nono pregnent ni, wa pleik sikit, kenapa perut wa pun cam dah naik sikit secara spontan? Adakah ini di namakan alahan atau pembawakan budak...?

3 ulasan:

Hafiz Yusof berkata...

hati senang la tu..aper2 pun congrat..dah nak jadi bapak

nono berkata...

pembawakan budak la sangat...terima la kenyataan itu b...ahaks~~~~

ILA HonEyBuNNy berkata...

wahhhh...

dah nak jadi bapa ya...tahniah...;-)