Jumaat, 30 Mac 2012

Agak2, bile last kita baca Al-quran?

Zaman sekarang, anak muda dah gile minat dekat ceramah agama. Kalau cakap ustaz Azhar Idrus nak datang, boleh gegar masjid atau surau tu. Punya berderu orang datang nak dengar ceramah.

Bukan Ustaz Azhar je yang hadapi fenomena ni, Ustaz lain pun cam tu juga. 

Dulu anak muda gile kat konsert, la ni depa dah gile kat ceramah agama. Alhamdulillah. Rugi la kalau ada anak muda yang tak suka dengar kuliyah agama. Golongan ini boleh la di takrifkan sebagai golongan muda yang ketinggalan zaman.

Jom kita laya ceramah Ustaz Don ni.

part 1

Part 2

Lu orang dengar dulu. Try click dulu. Gua pasti, pasti tak lari atau tak teringin nak click button X. Semoga lu , gua dan semua dapat maanfaat dari kuliya ini.

Tiada ulasan: