chopper 1 malaysia



Steady la chopper 1malaysia tu.

Wa memang minat gile dengan motor ni. Kalau ade rezeki lebih, tak tau nak buat ape nak je gua penuhi nafsu gua ni dengan membeli motor chopper tapi bukan yang 1 malaysia punya la. Wa nak yang cam spiderweb punya. Sebab rasanya lagi cun design die.

Jangan tanya wa ape motif malaysia adenya motor ni kat malaysia. Lu orang tafsir ikut hati lu orang.Tapi bagi peminat motor chopper, mesti mengidam nak motor ni kan. . Kalau tak silap harge motor ni USD150,000 je. Convert sendiri la dengan Ringgit Malaysia.


Setiap orang ade keinginankan. Teringin juga tengok  motor ni park kat surau rumah gua. Pasal rumah Najib ni sekangkang kera je dengan rumah gua.


Ha ni, la design spider. Cun kan. Memang garang gile la.

Wa tengok siri american chopper masa depa buat motor. Memang teliti. Hagak2, anak malaye boleh buat tak motor ni.

Pade wa, ape ade hal. Sedangkan menara jam yang kat mekah yang dahsyat gile tu pun sebenarnya di buat oleh engineer Malayu sendiri, ini kan pula motor cam ni je. Lu orang tau kan yang buat menara jam tu anak melayu?

Tak salah beb kita nak beli2 benda-benda macam ni. Cuma kita kena prepare untuk jawab depan Allah nanti , kita buat ape dengan benda yang kita beli ni.
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

1 Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Abah cakap..

Flasher bodoh!

Takbir raya