My father in law got sakit headache and depress

Thats my father in law..

Kelmarin, my Father in law datang kajang. Wa lepak sane bawa nono jumpe die. Nampaknya kali ni die  tak segagah before.

Pening kepala die wa tengok macam terlalu berat. Sempat juga wa picit kepala die. Mudah-mudahan reda la sakit kepalanya. Risau juga, melihat seorang cool bersemangat dan heppy tetiba tak sihat. Setahu gua dia amat ambil berat akan kesihatanya. Selalu bersukan.

Actually, selapas abah gua, dia adalah bapa gua yang paling gua sayang. Sebabnya, setiap kali wa tengok wajah die, wa terbayang wajah abah gua. Selalu dia bagi nasihat kat gua. Ye la, gua masih mentah dalam mengharungi cabaran hidup, sebab tu gua perlukan seorang yang amat berpngalaman untuk di jadikan role model.

Gua rasa , gua cam faham akan perasaan dan apa yang menyebabkan die depress macam tu. Tak ape la biar gua simpan apa yang gua rase.

Mari kita doakan untuk abah mertua gua sembuh dengan sempurna dan masih terus sentiasa memberi nasihat pada gua dan nono.
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

1 Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Flasher bodoh!

Takbir raya

Oh mat Ganja