Radiator pecah


Ni  buka keta punya, ni motor elegen gua punya.

Boleh pula dia pecah masa wa sedang memecut di highway seremban. Cuak juga. Semalam gua nak ke melaka  untuk attend some class. Memang tawakal je gua bawa sampai ke melaka.

Haiyo, untuk kesekian berapa kali ha mau rosak.

Gua rasa ni dugaan ni untuk pergi ke kelas. Dalam hati gua cakap," andai motor ni terbelah dua pun gua tetap akan menunggangnya ke kelas gua. Biar nanti di akhirat gua boleh jawab motor ni gua pakai untuk ke kelas..' jauh punya matlamat tu'. Lantak la luorang nak kata. Dah tu yang terfikir brain gua.

Tersadai pula elegen gua ni kat kedai motor bukit beruang.

Last balik putrajaya petang tu acik gua yang hantar. On da way balik teringin pula nak pekena cendol kat belakang uniten. Sekali habis da. Boleh pula acik gua tanya "cendol pulut pun habis ke?"

Na aje gua cakap ," plastik cendol je tinggal."
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

4 Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Band Rimba Bara

Oh mat Ganja

Flasher bodoh!