Isnin, 16 April 2012

Sudah-sudah la cerita tahyol kat TV ni..

Kenapa gua kate stop?

Mengarut! Bukan wa tak percaya tapi. Makin benci dengan citer2 macam ni. Pada gua masyarakat dah mula terpengaruh dengan citer macam ni. Agak-agak, bebudak sekolah sekarang cakap apa pasal Ustaz? Jangan terkejut dalam kepala dorang asal jadi Ustaz je boleh lawan dengan setan.

Allah...sedih rasenya. Paling keji gua rasa adalah bila masyarakat terpengaruh dengan citer ni, sampai jadi minat nak buat kerja-kerja kotor cam sihir tu. Bila ada je perasaan dengki je, sihir, satau..Pastu bebudak muda pula dah mula terpengaruh dengan saka dan susuk. 

Kalau tak ada pendedahan atau medium yang beri pengaruh, takkan la kes-kes orang kena santau berlambak jadi nya. 

Meh kita dengar pendapat Ustaz Ismail Kamus tentang sihir.


1 ulasan:

intan.maisarah berkata...

memang agak kurang gemar dengan cerita2 tahyul di tivi
lagi lagi kalau khamis malam jumaat
bersepah cerita hantu