Menulis Bukan Kerna Nama

Isnin, 8 Februari 2010

So sad


Aku dah lama tak lepas geram macam ni..Sekarang aku betul-betul..sad..Punch beg, selalu jadi mangsa aku melepaskan tekanan. Mungkin itu yang terbaik.

Dari pada aku melepaskan pada orang. Baik lepas pada punch beg.

Kalau punch beg ni boleh bersuara mesti dia jerit, " adoi, adoi, adoi....!!!sakit-nyah!"

Aku teringat diolog dalam KL menjerit," kalau nak bertindak, jangan bertindak ketika marah."

Memang aku cepat terpengaruh dengan filem.


Share:

2 comments:

Bejerd In Da House berkata...

relax bro..lu nak marah sape? kalo sedey nangis jer lah..ape susah sgt pun..lu kasi tendang sama itu punch beg bikin kaki sakit lagi ade

Mr feckry berkata...

takla sakit..kaki dari kecik layan benda ni