Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Beli barang baby dah!


Amacam, ade gaya seorang papa-papa tak?

Sebelum bergaya dengan anak sendiri, bergaya dulu dengan anak sedara. Ni anak sedara gua. Kakak nono punya anak. Kebetulan last weekend tu depa datang rumah. Nak bagi tunjuk ajak cara-cara membeli  barang baby peringkat permulaan.

Gua mana pernah beli barang baby? Sebab tu kena minta tunjuk ajar. Kalau wa main hantam saja, memang tah hape2 tah gua beli. Silap2 wa cari seluar dalam baby. haha.

Beli barangan baby, satu pengalaman baru bagi. Baru gua sedar, Allah meraikkan seorang bayi itu sejak bayi itu di dalam perut lagi. Banyak gua dengar ceramah amalan dan persediaan menerima baby dalam keluarga. Inysaallah, gua akan buat semampu yang boleh. Segala puji bagi Allah, Dia yang beri gua anugerah anak ni. Semoga Allah mudahkan segalanya untuk gua menempuh alam baru.

Dalam kepala gua, berfikir, macam mana dulu agaknya ibu dengan abah gua mase depa nak terima gua dalam hidup mereka?

Ok, until now, wa jender anak wa masih menjadi satu tanda tanya. Wa tak kisah akan jendernya. Tapi kalau laki wa dah ade namenya. Bab kalau yang gegurl ni..belum jumpe lagi..

Ok, chow dulu, doakan wa jadi bapa yang soleh kepada anak yang soleh !

2 buah fikiran!!!:

YanaMIB berkata...

xsbr nk tgk ko upload gbr anak ko..bestnya makin ramai dh kengkwn aku jd papa =)

tips nk jimat kn, rajin search psl warehouse sale..sgt berbaloi soping brgn baby time tu =)

wah wah tak sabar ye..hehe shopping brg baby time sale berbaloi2

semoga semuanya selamat nanti ye :)