Rabu, 2 Mei 2012

Kembali bersukan balik

kenangan tahun lepas!

Badan dah berat. Stamina dah ak mantap!

Padan muka, sape suruh rest sampai 3, 4 bulan. Kan dah gemuk balik. Asyik layan nafsu makan je. Mana badan tak naik.

Sekarang ni masalah nafsu makan sedang menjadi-jadi kat gua la. Bukan gua tak tahu kaedah terbaik untuk menurunkan berat . Tapi pucuk pangkal nak buat ke tidak. Lama beb gua tak pegi gym. Sukan treasury datang lagi. Jadi , adekah gua akan seperti tahun-tahun sudah?

Agaknya lepas sukan ni gua kena jaga badan la. hui mat zul! Jaga makan, jangan asyik nak melantak je!

3 ulasan:

محمد رازيق berkata...

wah, teruskan bersukan.. aku ni nak bersukan balik, tapi memlua tu payah. hehe.. apepun jemput singgah blog ak bro, jmput bc entri TERKUNCI

Ujang9897 berkata...

3-4 bulan ok lg..gua 3-4 tahun..hahaha

delarocha berkata...

hurmm...lama gak tak main futsal n jogging .. dah nak boroi ni..huhu