Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Perkara best mase bulan pose ni


Dulu yang best mase ramadhan ni, pi bazar .

Meriah tengok kuih , tak kurang juga meriah tengok orang yang menjual alah membeli. Kalau kat melaka tu mesti tengah riuh bazar kat pantai peringgit tu.

Kalau balik melaka wa mesti pi situ.

Alhamdulillah, tahun dapat gak join tadarus. Ala kat surau yang dekat rumah je. Tapi ahli tadarus ni otai2. Memang menarik la. Semuanya umur lebih kurang kali 2 dengan gua. Dah macam  bapa-bapa gua je. Gua dah mula syok bertadarus. Betul la, kalau tak kenal tu memang tak cinta la.

Masih dalam keadaan berdebar, entah ramadhan ke berapa baby dalam perut nono ni keluar.

3 buah fikiran!!!:

kechixx hussain berkata...

salam ramadhan bro;)

YanaMIB berkata...

woo tggu masa ek? ko rajin ngaji, wife pn rajin ngaji, insyaAllah senang bersalin..xsbr tgk ko upload gbr ank ko..huhu =)

Ardini Humaira berkata...

bestnye bulan pose tengok ramai mengimarahkan masjid :)