Eidil Adha @ Putrajaya

Beraya di putrajaya..

Ikut plan nak beraye di melaka. X jadi sebab, banyak sebabnya. Kat sini gua dan zaujah solat di masjid bosi. Tempat fevret kami. Meriah rupanya  kat sini.

Pak arab penuh. Dah macam masjid nabawi pulak, kata zaujah gua. Anak-anak gua sangat selesa kat sini, lebih-lebih lagi aisyah anak gurl gua yang sorang ni.

Hopefully petang ni dapat jumpa abah. Abah..lot of story...not diz time..

Kadang-kadang jauh di sudut hati aku mengeluh dengan nasib family dairi mana aku datang..but Allah have his plan..which is , it is the greatest plan for me..

Salam Eiduladha 1435/2014
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

Catat Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Abah cakap..

Flasher bodoh!

Takbir raya