Di hening malam

Last night...malam tadi.

Geng Ag ke parlimen untuk kerja-kerja akhir bajet Negara. Kire-kire dah tiap-tiap tahun pergi. Best memang best. Walaupun setiap tahun pergi sana dan buat benda yang sama. Pada gua tu dah macam perayaan dah.

Ye la , setahun buat kerja dan hasilnya untuk dipersembahkan kepada wakil-wakil rakyat.

 
Lame juga gua tak tengok pemandangan KL di larut malam sejak kawen ni. KL macam biasa, tak banyak berubah. Yang berubah cuma manusia. Manusia je yang sentiasa berubah. Setiap kali ada azam dan perancangan mereka pasti berubah.

Same la gua yang menulis ni.

Snap sikit gambar kat meja ahli parlimen.

My Idol seorang ulama' yang berjuang di pentas politik
Populis politician but 'berani'

my hometown!

Reform princess
Tak pernah bercita-cita jadi wakil rakyat. Saja je nak rase semangat mereka-mereka ni. Setiap nama yang tertera ini ada cite-cite dan impian orang yang mereka wakili tu.

Eh gua ambil gambar kat pembangkang je ek, Nampak sangat gua sokong dorang. Interested je dengan style perjuangan depa ni. Ada satu antara yang gua sokong. Tok guru tu la. Sebab tu gua jadikan die idola. Xnak cerita pasal die..cuma satu je, Al-quran yang angkat die jadi macam tu. Tu yang gua kagum.

Ok kerja sudah setel! Now is makan time! Epy bawa pi pekena sup kambing kat jalan doraisamy. Cis lembah maksiat rupanya jalan tu.

Nasib sup die power!

 
 
Sup Kambing

Lame juga gua tak post kat blog ni panjang-panjang. Ingat gua dah tak berbloging lagi. Tapi kengkadang tu gian juga nk menulis. Kire masih lagi blogger la gua ni. Walaupun zaman blog sekarang ni dah tak macam dulu, tapi kalau hati ni nak menulis..satu kepuasan bila dapat melampiaskan tulisan dari hatinya.

Hopefully ade good news yang satu Malaysia tunggu petang ni dari meja perbentang bajet belanjawan bagi tahun 2015 ni.

Let us pray to Allah for our future!

istajiblakum dua ana ya rabb!
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

Catat Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Abah cakap..

Flasher bodoh!

Takbir raya