Hawk run KL 2015

Short experience about this event..

Actually..aku risau juga tak dapat commit event ni. Sebab at the same day aku ada family day sebelah in law kat gold coast morib. Fuh..kalau tak dapat pergi ..kire cam frust juga la. Mana taknye..dekat sebulan juga aku train lari sejauh 12km.

Bagi aku as a newbie dalam sukan running ni..12km memang jauh..but practice make perfect...Boleh juga lari 12km dalam 1h 30minutes..

So..pagi tu aku bangun pukul 4 pagi kot semata mata nak pi event tu. Actually event tu kat putrajaya je. Aku pun duduk kat Putrajaya juga. Tapi hari kejadian tu aku bangun seawal 4 pagi...sebab aku kat gol coast morib. Apa lagi...pecut la dari morib ke putrajaya. Lebih kurang 1 hour kot perjalanannya. Sampai putrajaya pukul 5 pagi. So sempat la ngaji quran sikit kat rumah pastu pi surau solat subuh.

Well good start for me..!

Hawk run KL 2015...for me..sangat interesting...Start on time 7.a.m. Track..? Best...banyak bukit. Tinggi ada rendah pun ada. View...memang thorbaik..cun2 rupenya pemandangan putrajaya kat taman wawasan tu. 4km 1 round. So 3 pusingan la. Rasenye aku sangat bermotivate hari tu. Dua pusingan aku x jalan langsung...lari je...Last lap kt bukit tu kene jalan sikit..penat kot non stop 12km.

Finally..i finished my run about 1h 34 minutes..wow...! For me..that was awsome..!

Best join event camni..insyaallah..next year target nak join 12 event yang 10 km above...so keep run and fit!

Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

Catat Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Flasher bodoh!

Takbir raya

Oh mat Ganja