MC? Dinner BPOPA



Dinner Akaun Awam BPOPA..27.September 2016 punye cerita

Every single year akan ada pengalaman menarik. Tahun ini, nama aku di canang-canang untuk jadi pengacara majlis.

Menggeletar? Tidak berapa rasanya. Sebab aku dah biasa berdiri di stage untuk sesi  bacaan doa. Namun untuk menjadi MC, ia merupakan pengalaman baru bagi aku. Yup, sebelum ini aku memang selalu jadi MC , tapi dalam slot keagamaan. Dan ia memang minat aku. Tapi kali ini majlis yang memang bukan dan tak ada kene mengena dengan keagamaan.

Ianya satu event yang akau kategorikan sebagai hiburan .

Fuh, lari chanel aku ni. Nak jadi Aznil ke? Nak jadi Zizan?

Lantaklah, aku buat macam aku saja. Memang aku pernah berkursus dengan Aznil Nawawi. Apa yang aku tau. Aku buat. Sumbang ke tidak , biaq pi la.

Alhamdulillah, ia berjaya dan fun. Aku tak gugup, malah seronok. Segala jalan lancar. feedbac yang aku terima pun ok. Audiance berpuas hati dengan sepanjang pengendallian aku masa majlis tu berlangsung.

Lets pic tell the story..

Mas ni sedang cuak 

Sesi bacaan Doa- gua macam prihatin dengan doa yang di bacakan

Partner malam tu, apa ko nak cakap, cakaplah!

Sesi pengumuman king and Queen of the night

All the stuff

Mamat yang banyak guide aku mase jadi MC

Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

Catat Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Abah cakap..

Flasher bodoh!

Takbir raya