Menulis Bukan Kerna Nama

Isnin, 21 Mac 2011

Jom kutuk US !

Dah hagak dah. Memang dah gua jangka.

Lambat laun US akan letupkan Libya juga. Memang laknat la US ni. Lu orang perasan tak, masa husni mubarak punya kes, berdentam-dentum obama dan kuncu-kuncunya suruh Mubarak pertahankan demokrasi di Mesir. Supaya tak turun takhta. Cakap demontsrasi jalanan adalah pengikis hak demokarasi la.

Tapi kes Gadaffi....? what the hell? Siap serang Libya untuk suruh Gadaffi turun takhta.

Mula-mula US hasut rakyat untuk demonstrasi lawan Gadaffi. Sebar fitnah bagai nak rak pasal gadaffi. Pastu bile hanjing ni tengok Gadaffi masih degil tak mahu turun takhta, hanjing US ni serang Libya pula. Apa kes? US memang kejam. Dulu kini dan selamanya.


Memang macam kes Afganistan dulu... Kalau dah jahat tu memang jahat juga la US ni.!

Kite ni mampu kutuk je, sekali sekale, meh le doakan untuk umat Islam kat sana bangkit dengan semangat jihad fi sabilillah..
Share:

7 comments:

ardinihumaira berkata...

tu la. kejam tahap max. jiwa manusia cmana ntah diorang tu

Mr feckry berkata...

ardhini:tu setan tu

YanaMIB berkata...

lg satu kerajaan dorg suka nau amek US tu msk campur politik negara..settle kn la sendiri..klu dorg msk campur mmg hancur la negara tu..harapan je lah nk elok blk..hadoii..smoga umat islam sana sedar dan bersatu utk tentang tentera US..amin~

Wan Zulqhairi berkata...

kejam kejam kejam kejam kejam... pemimpin diorng same je hati busuk tak kira hitam ke putih ke..

Mr feckry berkata...

yana:us memang dah lama dengki dengan gadaffi tu

Mr feckry berkata...

wan: yahudi le katekan

Hazzy Ishak berkata...

kesian orang yang tak bersalah mati gitu je