Menulis Bukan Kerna Nama

Isnin, 20 Julai 2009

Entah apehal hari ni..

Semalam niat nak puase sempene hari ni Isra' Mikraj. Tapi pagi tadi bangun badan rase nak demam. Badan dan gelong semacam. Tapi kuatkan juga semangat.
Sampai kat ofis, dah rase semacam dah. Kuatkan juga semangat aku untuk puase. Hari ni pengarah Bpopa belanja kek coklat yang best untuk sume warge bpopa. Aku kuatkan semangat untuk puase juga.

Aku masih terase sejuk, seram sejuk yang amat. Tapi tapak tangan aku rase panas. Aku pun amik tindakan yang drastik pi minimart beli megi cup tomyam ngan tongkat ali. Mungkin sudah ditakdirkan aku tak dapat nak puasa..
Share:

4 comments:

HLiza berkata...

melopeh jugak kek coklat tuh.

Tanpa Nama berkata...

wakaka...nasib ko kalah pada megi cup jer...hehe

oldrockers berkata...

dapat pahala niat pun kira okeyle tu!! tapi kalau lu bedal 2 cawan maggi..tak dapat apa apa pun kot?

nak kena refer kitab..bab buka puasa makan maggi ni takut makruh!!! hehehe

Tanpa Nama berkata...

tapi pahala niat..ada rasanya, hehe