Kagum dengan apa terjadi pada Leader Rabbani

Orang alim memang tuhan sayang. Sentiasa akan diberkati oleh Allah s.w.t. Pagi sabtu, aku pergi sentul beli ferring motor. Balik dari tu, terasa macam nak jenjalan kat Jalan Masjid India. Memang ramai. Macam ada konsert je aku tengok.

Parking kat sebelah bazaar...

Tetiba aku terpandang kedai jual buku agama. Saja aku pergi tengok. belek punye belek terbelek cd Rabbani. Aku jumpa CD terbaru Leader of Rabbani ni. 'amalan perisai ghaib'.

Terkezut juga,sebab aku penah terbaca blog die yang dorang tgh plan benda ni 2 hari sebelum arwah meninggal. Dah release dah rupanya. Tabiklah pada dorang yang produce benda ni. Ini idea arwah.

Hadis Rasulullah ada menyatakan, selepas matinya sesorang itu putus segala apa yang dia dapat di dunia melainkan 3 perkara,

1-doa anak yang soleh
2-ilmu diajar di amalkan oleh muridnya
3-sedekah amal jariah.

Dalam CD arwah mengajar tentang amalan-amalan pendinding diri. Tak tahu samada benda ni kebetulan atau tidak, selagi cd ini dipelajari selagi itu arwah Ustaz Asri akan mendapat pahala. Betul Allah sayang pada arwah.

So, aku dah beli..memang best sebab ni 1st time aku jumpa cd macam ni. Sangat berguna untuk mempertahankan diri, keluarga dan bangsa. Aku promote benda ni supaya semua umat Islam beli CD ni.

Berbaloi-baloi....
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

Catat Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Abah cakap..

Flasher bodoh!

Komik Hong Kong