1st day after 3 moon

Letih giler .

Semalam 1st day pergi gym. Check berat. Sahih, dah naik. Walaupun semacam tidak mahu percaya, namun aku akui jua.

Semalam aku warm up balik semua part. Aku buat 1course beginner. Main pun ambil yang light je. Evry part main 4 set.Every part aku buat 10 to 12 repeatation. Tapi semalam aku tak jog, sebab trackmil tu memang sentiasa jadi rebutan. Terutamanya perempuan.

Tak apa, aku teruskan buat beginner course.

Beginner course ni aku belajar masa aku form 4. Gym dekat rumah. Ingat lagi uncle DJ ajar aku masa tu. Sebab aku minat giler, aku main gym 30 hari berturut-turut tanpa stop. Tapi bagus giler benefit.

Uncle DJ tu banyak jasa kat aku. Dia la yang perkenalkan aku dengan bina badan. Lama juga aku menuntut dengan dia. Sampai 3 tahun. Dia ajar bukan setakat cara trainning, sampai cara permakanan yang berkesan.

Uncle DJ ni dulu dia bekas Mr melaka. So banyak giler ilmu pasal bodybuilder dia ada.

Actually, masa study di KL. Aku dah train sendiri. Kat Kg Pandan. Style dorang train memang berbeza dengan apa yang aku belajar dekat Melaka. Diorang lebih kepada nak build badan. So aku pun masa tu terpengaruh. Nak build kena ambil protien lebih.

Spoilly, masa aku ambil protien kaki aku injured pula. Tu yang sampai sekarang badan aku besar je.

Semalam main sejam lebih je. Memang niat aku untuk buat beginner course tu je. Dalam masa bulan satu, aku hanya main untuk fitnes sahaja. Masuk bukan dua baru aku buat cutting.

Pagi ni, aku rasa chest aku sakit giler..ni

Mesti korang tak tahu kan camner rasenya? pernah krem tak kaki korang. Bayangkan krem tu berada di bahagian dada.,

Lu pikir la sendiri.

-terkejut dengar pasal blog aduka, takde benda lain ke nak tulis!-
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

5 Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Flasher bodoh!

Band Rimba Bara

Silat Pengantin