Gua da ready-World Cup 2010

Piala Dunia 16 hari lagi.

Gua dah ready untuk world cup 2010. Musim ni gua sokong England dan juga Argentina. Selama ni gua penyokong tegar Brazil. Tapi, tahun ni gua dengan rasa senang hati untuk tak menyokong pasukan kelahiran Pele tu.

Sebagai bukti gua sokong England dan Argentina, gua dah melayangkan duit gua untuk membeli jersey ni. (senang gile nak buktikan dah jadi peminat).

Gua komen sikit pasal jersey ni. Jersey England adalah yang paling cun sekali. Lain dari yang lain. Kain dia pun lain dari jersey negara lain. Warna putihnya akan membuatkan badan yang memakai nampak tough dan macho.

Jersey Aregintina pula masih berasaskan corak lama, namun kombinasi colournya masih menawan di atas padang. Warna yang serasi dengan rumput padang biasanya warna yang terang. Jadi penyokong akan suka tengok pasukan tu bermain walaupun hanya di kaca TV.

Tambah lagi, Argentina ni bakal menurunkan pemain-pemain bertaraf bintang.

Baru-baru ni gua install game world cup 2010 kat PSP gua, tak sangka team Malaysia ada untuk asia group. Nama players semuanya dorang letak pelayer sebenar. Selama gua hidup, gua tak pernah main game bola yang ada team Malaysia. Terharu beb.

Gua tak nak komen pasal mesin judi piala dunia di halalkan oleh malaysia. Sebab, sejak lahir kita dah di ajar rukun Islam kan.

So pandai-pandai la gua, luorang dan semua rakyat Malaysia bijak dalam penghayatan Islam.
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

21 Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Flasher bodoh!

Band Rimba Bara

Silat Pengantin