Menulis Bukan Kerna Nama

Rabu, 2 Jun 2010

Israel laknatullah

Assalamualaikum,

Saya Mohd Zulfikri bin Abdul Jalil dengan ini mengutuk, menghina, dan mengecam sekeras-kerasnya serangan Israel ke atas kapal Malaysia dan pembantaian kejam sekian lama ke atas umat Islam di Pelestin.

Sekian.

Itu pendirian gua, pada gua kita bukan cukup mengecam, mengutuk, dan menghina. Kita perlu melawan kembali serangan Israel itu. Pasti lu orang tanya, " macam mana nak lawan. Kita tak kuat. Kita ni negara kecil.

Ok, kita negara kecil. Kita tak kuat. So apa mampu kita buat. Mulakan dengan doa , pohon untuk diberi keupayaan yang kuat untuk memboikot barangan Israel dan sekutu-sekutunya. setelah itu kita rakyat Malaysia dengan sepakat memboikot dengan benar-benar boikot barangan mereka. Ini kerana kita tahu kekuatan mereka adalah kerana ekonomi. Jadi kita boleh lumpuhkan ekonomi Israel dengan cara ini.

Setelah langkah ini di jalankan, kita perlu bawanya ke meja OIC (Organization Islamic Comference) kita ajukan langkah ini kepada semua negara-negara OIC.

Untuk pengetahuan lu orang, negara kita di pilih sebagai pengerusi organisasi in. Jadi Perdana Menteri kita atau wakilnya mempunyai suara lebih untuk menyuarakan ini. So, wakil Malaysia harus menggesa kesemua 56 negara OIC sepakat dengan benar-benar melakukan boikot ini.

Ada satu lagi saranan gua. Kita sedar misi Israel yang utama adalah menghancurkan Islam di muka bumi. Jadi kita tidak dapat mengelak akan perkataan PEPERANGAN.

Sebagai negara yang menpengerusikan OIC, kita boleh menyarankan supaya OIC menubuhkan satu pasukan tentera di bawah lambang OIC dimana setiap 56 negara perlu menghantar sejumlah anggota tentera lalu di gabungkan di bawah kumpulan OIC.

Pasukan ini perlu di jadikan barisan hadapan negara Islam. Jadi di sini kita boleh lihat kekuatan tentera umat islam ada kesepaduan.

Islam di pandang lemah oleh Israel dan sekutunya keran perpecahan. Namun mungkin lu orang tak tahu, sebenarnya perpecahan ini juga di rancang oleh yahudi Israel. Masih ingat bagai mana Islam berpecah di antara ahli sunnah dan juga Syiah? Itu juga sebenarnya konspirasi Yahudi.

Ayuh, jangan kita hanya berdiam. Kini rakyat malaysia sendiri sudah di terajang oleh mereka. Kapal kita juga telah di serang. Tunggu apa lagi? Gua Islam, luorang pun Islam . Takkan nak tengok saja.

Perlukah tunggu Malaysia terima nasib yang sama seperti Palestin?

Gua tinggalkan post ini dengan sekeping hadith Nabi s.a.w

'Akan datang Panji-panji Hitam dari Timur, seolah-olah hati mereka adalah kepingan-kepingan besi. Sesiapa mendengar tentang mereka, hendaklah datang kepada mereka dan berbaiatlah kepada mereka, sekalipun merangkak di atas salji'. (Al-Hafiz Abu Naim)
Share:

21 comments:

Hazzy Ishak berkata...

Allah sentiasa melindungi orang yang tak berdosa dan teranaiya, moga mereka mendapat balasan yang secukupnya

terutama sekali PM Israel

alinac lover berkata...

sgt sedey dgn apa yg berlaku :(

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

gua sokong lu !

Mr feckry berkata...

Hazzy:absaloutely

Mr feckry berkata...

alinac:kita doa pada allah

Mr feckry berkata...

misslolly:kita sama2 usaha

annfrendly berkata...

semoga Yahudi dapat dibinasakan dengan segera..

Mr feckry berkata...

ann:gua pun harap macm tu

W S R berkata...

Janganlah kita tunjuk bahawa negera islam ini suka pada keganasan..

kita gunakan kebijaksaan dan kuasa yang ada pada kita sebagai Khalifah Allah, doa dgn hati yang ikhlas semoga Allah mengampunkan dosa perbuatan mereka terhadap umat dan agama islam..

kita tak perlu berperang menggunakan senjata mahupun kekerasan tapi kita boleh berperang dengan mereka hanya menggunakn perang psikology..

Kene ingat, umat islam akhir zaman kita hari ini semakin bijak..

;-)

Mr feckry berkata...

WSR: sudah terukti hadith nabi bahawa sampai di satu tahap umat islam akan berperang demi Islam

akuvision berkata...

umat islam sekarang memang semakin bijak, tetapi berapa bilangan yang bijak dan berani. Memang lawan kekerasan itu kelembutan, tapi sampai satu tahap bila psikologi dan jalan perdamaian di perkotak - katikkan, jalan yang lebih ekstrem perlu di ambil.

aNiSa hANg tUaH berkata...

gua menci israel

Mak Su berkata...

maksu sokong Zul!

HonEyBuNNy berkata...

sokong!!! memmang LAKNAT n KEJAM!!

Mr feckry berkata...

akuvision:jika perang itu tidak perlu, mengapa Allah memrintah Nabi s.a.w berperang dengan quraisy?

Mr feckry berkata...

maksu:kita doakan Islam menang di dalam jihad

Mr feckry berkata...

anisah:gua memang benci

Mr feckry berkata...

honey:kita kutuk mereka sebanyak yang mungkin

::cdot the dot:: berkata...

allah maha besar...

gua doa melindungi semua umat islam..

Mr feckry berkata...

cdot:gua amin kan

enyheartsdiamond berkata...

meremang eny baca hadis tu :|