The arrivals-4




Baru-baru ni sibuk gua dengar pasal lambang setan kat Man United. Memang kat lambang Man United tu ada setan. So macam mana?

Jangan ingat Man utd je yang berlambangkan setan, majoriti kelab bola sepak yang terkemuka kat dunia ni, semuanya mempunyai unsur-unsur setan. Chelsea ke, liverpool ke semuanya ada. Pepandai la nak lu orang naj judge.
Seingat gua la, gua pernah terbaca kat dalam sokernet.blogspot. Menurut pembacaan gua, Pope laknatullah dari Vatican telah mengharamkan penggunaan atau sebarang pemakaian jersey portsmouth. Pope tu kata sebab ada lambang yang berunsurkan Islamic.

Kita macam mana? dok diam sambil memkakkan telinga. Nampaknya gua akan mencabut poster Man utd yang tertampal kat bilik gua tu.

Saksikan clip arrival ni. Pasti lu ada info menarik untuk lu orang tersentap!

Gua kena mencongak ni. Pasal tak lama lagi banyak kenduri kahwen kena pergi . Maklum la, budak sekolah pun dah boleh kahwen.......kan?
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

4 Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Abah cakap..

Flasher bodoh!

Takbir raya