Walk2

Kelebihan Solat Tarawih Malam Ketujuh

Seolah-olah ia dapat bertemu dengan Nabi Musa a.s serta menolong Nabi itu menentang musuhnya Fir’aun dan Hamman.

Sunday..

Gua balik ke KL. Sebelum gua blah dari melaka, my ibu ajak gua pergi kedai mak handam. Kebetulan sebab nono pun ada.

Serius gua ingat senang je nak cari baju pengantin yang enak di ratap oleh mata gua. Memang bila dah sampai, penyakit rambang mata gua pun datang. Hampir sejam gua dan nono 'meeting' pasal baju dengan pelamin.

Last2 gua pilih silver putih. Sebab, gua tengok warna ni nampak suci. Yang ini untuk majlis kat Melaka. Kat Terengganu gua dan nono belum decide lagi.

KL Sogo.

Gua telah membocorkan rahsia gua pada nono. Walaupun rahsia tu amat berat diberitahu, tapi gua rasa sudah sampai masa untuk gua bagi tahu. Maklumlah, kejujuran amat penting di dalam sesebuah hubungan.

Gua cakap dengan nono," sepanjang selama 7 tahun hidup di KL, ini kali pertama saya masuk ke dalam Sogo."

Nampak tak muke toye gua masa menunggu kat fitting room? Punya ramai manusia kat dalam sogo tu. Macam ada Shakira tengah gelek lagu waka-waka pula.

Bershopping pada bulan puasa ni memang memenatkan. Gua dapat rasa seluruh kolestrol dalam badan gua telah terbakar. Hangus dan habis hancur.

So gua ajak nono duduk kat depan sogo. Melabuhkan ponggong sekejap kat tangga tu. Gua rasa terketar lutut akibat lama sangat menunggu dan merayau kat dalam sogo. Lu orang tengok muka gua ngan nono, memang nampak penat kan?

Rasa nak seteguk air tembikai susu je...
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

17 Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Band Rimba Bara

Filem susuk

Silat Pengantin