Menulis Bukan Kerna Nama

Isnin, 18 April 2011

Life mulai tenang

Sebelum ni, pukul 7 pagi je dah kelam kabut nak pergi keje. Berlari nak pi kat kete. Nak berak ke, nak kencing ke, tahan je.

Pastu pula, bila jem hati menyirap tak hingat. Mula nak maki hamun je pepagi ni.

Tapi pagi tadi, bangun tido, gua siap boleh exercise dengan chin up bar. Pastu pumping 3 set. Lepak dengan no2 jap. Pegi kerja pun pukul 7.20. Relax je jalan pula tu. Hati gua pelik. Naper cepat sangat sampai opis ni. Agaknya sebab teratak gua cuma 1km je dari opis.

Kehidupan mulai tenang.
Share:

8 comments:

alinac lover berkata...

peh rumah da dkt ngn opis..besh ah~

Mr feckry berkata...

relax je

YanaMIB berkata...

oh dh pndh rmh baru ek..huhu..bila aku nk pndh gak nih..grr~ =P

HonEyBuNNy berkata...

alhamdulillah yer...kembali tenang...;-)

syafiqakarim berkata...

rutin yg sgt bagus dan selesa.
lepas exercise ke kerja.
dekat pula tu rumah.cool

IntanBerlian berkata...

dahsatnye workout bang! huhu

ardinihumaira berkata...

bestnye umah dekat opis... dni nanti nak cari dekat ngan opis gak :D

Redbloodsnow berkata...

jeles lah umah ko dkt dgn opis. umah aku jauh taw. mencik :(