Menulis Bukan Kerna Nama

Selasa, 28 Jun 2011

Banyakkan la perkara seperti ini...




Hebat...gua suka dengar doa ni. Banyakkan lagi nasyid ni. Bukan bebudak je boleh hafal. Gua yang dah berjanggut pun memang tak tahu makna doa ni, boleh tahu bile dah dengar  unic alunkan doa ni secara nasyid.

Terharu betul la dengar doa ni. Itulah bezanya jika doa atau ayat doa kita dengan ayat doa Rasulullah. Nabi s.a.w dah ajar kita cara berdoa.

Penuh rasa rendah dan rasa diri tu hamba. Ayat doa ni penuh dengan pengharapan.
Share:

2 comments:

Mak Su berkata...

banyakkan mesej2 sebegini kan.... :D

My MiRa berkata...

yup sokong...banyyakan mesej2 macam niii