Menulis Bukan Kerna Nama

Selasa, 14 Jun 2011

Gegar punya gegar..


Semua orang kata gegar-gegar. Pening-pening.

Sampai bos gua pun mesej gua melalui telefon bimbiit pasal gegaran. Bini wa pun mesej wa cakap ade gegaran. Opismate gua cakap ada gempa bumi kat sumatera.

Allah maha besar. Gempa kat sumatera yang jauh tu boleh terasa gegaran kat Malaysia. Ia seolah nak bagi kita rasa dan sedar akan kekuasaan Allah. Dunia akhir zaman. Dunia sedang menghampiri kiamatnya yang tidak di ketahui bila.

Tapi gua agak pelik. Gegar punya gegar, gua tengok akak kat depan meja gua relax je boleh meletakkan kepalanya di atas meja sambil ada sedikit bunyi dengkuran..

Ilmu apa dia pakai ek...
Share:

3 comments:

✿....rossa alina....✿ berkata...

yela..ade gegaran..huhuhu..

dia pakai ilmu ketiduran..kekekeke.. ;p

efa berkata...

huhu takut plak dengar bab gegaran ni hurm kat penang tak terasa gegarannya,err letih sesgt la kot akak tu haha

Wyne @ Mouren Mauve berkata...

Malam mesti tinguk berita TV. Kita akt Sabah tak rasa gegaran tu tapi ikut 'bergegar' lepas baca facebook kekawan yg ada di semenanjung.