Menulis Bukan Kerna Nama

Selasa, 9 Ogos 2011

Tersentuh beb gua tengok clip ni

Klip ni masa game Malaysia lawan singapore kat bukit jalil hari. Wa baru jumpe. Lu orang tengok la macam mana semangatnya rakyat malaysia menyokong harimau malaya.

cer play jap..


Masa lagu negaraku berkumandang, wa rasa macam nak menitik air mata beb. Punya la semangat time ni. Pasal kalah tu, kite lupakan je la ek. Lain hari boleh cuba lagi kan. Cuma wa rasa situasi ni sangat mahal beb. Kalau wa ade, maybe airmata seth tan gua akan mencurah.

Wa rasa macam ni punya semangat, rakyat malaysia dah bersiap sedia nak pi perang dah ni.

Tapi sebelum pergi perang, kita kena isi dada dulu dengan ilmu perang harimau malaya. Jangan main sondol je. Takut kecundang di tengah jalan plak nanti.

Ni ada satu clip wa dapat , memang sesuai nak belajar cara perang harimau. Kalau harimau malaya guna atau berlatih skill ni, may be lepas ni singopore tak menang dengan harimau malaya..

Saksikanlah..


Amcam?
Share:

9 comments:

annfrendly berkata...

huhuhu.. tulah yg di namekan semangat rimau..aumm..

kelass excercise pun ala2 rimau.

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

harimau kena belang kuning dan hitamwarna biru memang susah nak pergi

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

harimau kena belang kuning dan hitamwarna biru memang susah nak pergi

enyheartsdiamond berkata...

meremang bulu roma apabila mendengarnya :')

im proud to be malaysian <3

Tanpa Nama berkata...

betul2...seyes mmg kita smua bersatu masa bola.hehe..
bak kata mmbe nisa..BOLA PENYATU HATI MALAYSIAN..

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

senaman apakah yg clip last tu.. nampak kelakar tang part dia guna jari kaki bergerak

GnieSyazni berkata...

Semangat2..

wahh senam cakar rimau..ngee..

embun d tengah malam berkata...

memang meremang la bulu roma bila ramai2 nyanyi..kecewa gila tiket abis...tidak aku leh nyanyi sama dgn dorang kat stadium ritu

AcikTanpaNama berkata...

wei terrer giler eman manan tu kan... aku tak rasa semua pelakon leh bt camtu