Life todey


Design baru baju koprat untuk team Perbakti.

Wa rasa macam baju kilang sony. Haha, tadi wa di paksa untuk test wear baju ni. Wa dah komplen dah, nape baju ni nampak macam baju kilang. Design die tak cun pun Tak nampak macam baju koprat. Cuba la design yang stylo sikit.

Kalau cakap lebih pun dorang bukan nak dengar. Ha, esok ada misi penting. Lu orang tau kan jumaat ada perbentangan bajet kerajaan Malaysia kan. Wa dengan 5 orang lagi skuad khas dari jabatan Akauntan Malaysia telah di tugaskan untuk ke Parlimen.

Before ni memang every year wa akan pergi sebelum bajet di bentang, tapi tahun wa kena standby malam sebelum bajet di bentang.

Wa ulang ek, khamis malam jumaat esok wa akan berdiri tegak di parlimen, dan wa kan berada di atsa kerusi empuk PM malaysia.

Tugas ape wa kena buat, tu wa kena rahsia. (Kalau wa baca yassin dan buat solat hajat kat kat meja PM malaysia bersidang ok tak? Minta pada Allah, bajet kali ini di berkati Allah)

Ramai yang kat Malaysia nak duduk kat dalam parlimen, nak rebut kerusi, wa every tak payah nak rebut-rebut kerusi. Dengan senyum wa duduk kat kerusi parlimen.

Meh wa imbas sikit..

2009- wa jajah kerusi ketua pembangkang
2010 - wa main ketuk kat meja Yang Di pertua Parlimen
Tahun 2011, ape plak yang buat kat parlimen nanti? Gua harap wa dapat duduk kerusi pemimpin ulama' satu hari nanti, macam kerusi Dato' Dr Harun Din..
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

6 Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Band Rimba Bara

Filem susuk

Silat Pengantin