Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Mampukah kita ni yang hina jumpa Rasulullah?



Pernah tak kita terfikir sebelum tidur untuk bermimpi jumpa rasulullah s.a.w di dalam keadaan kenabiannya? Kan kita ni umat dia.

Jarang orang nak mimpi semua tu. Sedangkan Baginda nanti yang akan bagi maanfaat pada kita ketika kita sedang di hisab olah Allah di padang mahsyar. Termasuk la gua. Memang jarang wa fikir nak mimpi macam tu. Rase sedih je dengan diri gua.

Bila wa tengok clip ni, wa rasa sayu sangat. Ya Allah, aku dah hampir lupa akan kekasih-Mu. Itu yang terdetik di hati gua.  Sempena maulidur rasul yang amat dekat dah ni , ki tanamkan perasaan cinta pada Allah dan pada Nabi Muhammad s.a.w. Banyakkan berselawat. Dan mari kita impikan untuk bertemu dengan Rasulullah s.a.w.

Salah satu kaedahnya, sebelum tidur kita selitkan doa ini . Insya Allah semoga kita bersama di pilih oleh Allah..


Mari kita hayati clip TG Dr Harun Din story dia punya mimpi berjumpa Rasulullah s.a.w.

1 buah fikiran!!!:

Mak Su berkata...

terima kasih... :)