Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

#Thursdey@spontenous#

Lame tak tulis pasal spontan. Bile tengok sebut spontan teringat siri komidi spontan yang afdlin buat dulu kat astro warna. Sekarang ade lagi ke?

Ok, satu hari tu wa solat maghrib kat masjid. Setel solat, tetiba ada jenazah  di usung. Terharu gua tengok imam yang kendalikan solat jenazah tu dengan tertib. Dia minta adakan 3 saf, lepas tu dia brief sikit pasal jenazah tu jenazah lelaki.

Lepas setel solat jenazah, Imam pun doa. Gua aminkan je. Lepas doa dia cakap pada jemaah," apa tuan-tuan pandang pada jenazah?"

Makmum kat belakang jawab ," Baik"

Wa tersentuh ketika ayat tu. Sebab, bayangkan kita jadi imam solat jenazah ayah kita sendiri. Pasti akan terkeluar ayat ini," apa tuan-tuan pandang pada ayah saya.........?

Agak-agak kalau lu jadi imam solat jenazah parents lu, berapa laama lu nak doa depan jenazah?

Itu yang gua terbayang secara spontan masa tu...

2 buah fikiran!!!:

tetiba teringat arwah ayah bila baca entri ni

delarocha berkata...

hurm..