Sihat juga motor gua ni

motor wa berpotensi di modified begini

Yes motor dah siap untuk di bawa travel ke Melaka esok. Hampir seminggu tersadai, akhirnya hari ni dia bergerak segar bagaikan ikan jerung membelah laut.

Rasa puas, hepy. Kalu tidak camno la gua nak pi kelas sok.. Mulanya wa bercadang nak beli tiket je tadi nak balik melaka. Tapi wa nekad, doa pada Allah, pastu terus tolak ke kedai motor. Berat beb motor gua. Bukan motor kecik, macam tolak kereta je.

Tak sampai suku jalan, terserempak member gua. Alhamdulillah, dia towing gua sampai ke kedai.

Siap motor gua di repair dengan harga yang sangat murah. Alhamdulillah.

So esok pepagi gua akan travel ke Melaka . Gua akan gerak seawal pagi. Lebih kurang pukul 5 a.m la. Actually memang setiap dua minggu sekali gua akan ke melaka untuk attend kelas gua kat sana. Cuma minggu ni agak cuak sikit sebab motor gua buat hal sikit.

Haruslah bersemangat ke kelas esok..!
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

Catat Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Abah cakap..

Flasher bodoh!

Takbir raya