Melaka....my hometown

Lame juga tak balik Melaka. Bila lalu kat jalan-jalan aku membesar ni..banyak kenangan flashback balik. Jalan naik basikal pergi sekolah, jalan main dengan kawan-kawan. Banyak, memang banyak. Tak boleh kira. Rasa rindu dengan semua tu. Tapi rasenya dah tak ramai kawan aku kat melaka ni. Semua dah hijrah kat tempat cari rezeki kot cam aku la.

Paling deep punye perasaan , teringat kat ibu. Fuh...melaka ni rasa kosong la sekarang tanpa ibu aku.
Menziarahi kubur ibu , lepaskan rindu. Minta Allah untuk ibu bahagia di alamnye sekarang. Aku terkenang dengan celoteh ibu, masakan ibu. Comfirm menu sedap-sedap punya...dalam hati selalu cakap..andai la ibu ade..Ibu..semoga bahagia di tempat baru tu ye. Adik akan sentiasa doa ..




Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

Catat Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Komik Hong Kong

Flasher bodoh!

Telur separuh masak