Ayuh!


kakakku kata,kakiku sakit, lalu ku cabut, kuku kakiku..

Cuba sebut ayat ini selaju yang mungkin. Pasti lidah anda akan jadi lembut. Baca al-Quran pun sedap.(kakak aku yang ajar)

Semalam aku pergi ke padang bola cocraine. Kalau dulu aku pergi sebagai pemain, tapi sekarang sebagai penonton. Bulan ni macam biasalah kolej aku buat liga bola. Selama aku belajar kat kolej ni, inilah kali pertama aku tak dapat main. (Lutut oi lutut bile nak ok...:( ..) Bila aku tengok orang yang ganti aku main kat posisi aku, rasa camsedih pula. Patut la David Beckham tengok John Terry jadi Kapten team bola England dia sedih. Semalam team aku menang 8-1. Best betul.

Hari ni aku masuk kelas akaun. Aku belajar topic baru, Financial Reporting standard. Topic ni describe pasal bila revenue tu recognise.Revenue atau dalam malay iaitu hasil, recognise bila satu urusniaga itu diwujudkan dan barang dagangan telah diahantar kepada pembeli.

Aku sure topic ni tak banyak budak boleh paham. Sebab situasi urusniaga tu amatlah membelitkan. Malam ni aku buka balik, aku terjah topic ni.

Selamat Menyambut 50 tahun Merdeka!!!
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

1 Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Abah cakap..

Flasher bodoh!

Takbir raya