Menulis Bukan Kerna Nama

Isnin, 25 Mei 2009

Boleh tahan la..

Hujung lepas aku layan citer ni..macam tiru cerite indon je..cerite asal ni adalah hasil garapan DAvid Teo. Respect gak kat apek nih. Boleh buat cerita yang menginsafkan orang. Tapi agak kureng juga la pasal senang je si Awal tu pujuk Heliza.

Bayangkanlah perempuan kalau dah kene tipu kow-kow, comfirm hati dorang tu dah kecai-kecai. Susah nak kasi cantum balik. Ape pun citer ni ade keunikan yang cube ditonjolkan. Mesej yang sangat positif. Patut bagi credit juga la kat Ahmad Idham.

Share:

2 comments:

HLiza berkata...

Tu maleh nak tgk cite melayu tu..setakat blh tahan je malaslah. RM6 tu besau nilainya.

Tanpa Nama berkata...

ibu ajak aku tengok cerita ni..hmphhh..