durian oh durian!




Hari ni masuk hari kedua aku di Perak. Hahaha baru sekarang aku tau name tempat kakak aku duduk ni namenye Meru. Kalau dulu aku sendiri pun taka tau.

Aku ke Perak sebab along eksiden. Pagi tadi pergi tengok along. Teruk juga la. Tapi luke semua dah jahit. Tapi muke tu dah jadi macam doraemon. Membengkak bulat. Kaki aku tak tgk sangat.

Tujuan aku kedua, nak cari durian. Abang Shidi kate ade durian kunyit? Durian tembaga la..

Durian Kunyit ni pasal isinye kale macam kunyit. Aku baru balik beli durian. Banyak juga. Dalam 20 biji. Rasenye satu bakul.

Ni sekarang aku tengah terfikir macam mane nak makan. Esok sanak sedare ramai, kalu aku tak belasah sekarang nanti kempunan pulak. Tak aku budget malam ni 5 biji dah komferm aku yang tarah..

Haha..memang aku ni hanu durian. Tapi aku ingat lagi member kolej aku ikram, die kate boleh makan sampai sebakul. Sebakul tu 20 ke 25 biji tau tak!

Tipu kottt...
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

Catat Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Band Rimba Bara

Oh mat Ganja

Takbir raya